Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Rabu, 26 Disember 2012

BiaRkaN gaMbaR bErceRitA~~~~~

selamat mlm korg~~~~
hari ni aku nk buat entri tp mls nk menaip panjg2...
so, aku gunakan gmbr yg aku mintak dr uncle G00gle untk buat entri...
bak kata Yuna,setiap gambar ada cerita....

Cerita 1 :-


11.11 pm.....(korg tau kn mksdnya)






dah selesai citer 1.....
korg faham x?
kalo faham diam,xfaham pun diam jer....
hehhehe....kalo xfaham korg hayati la gmbr2 tu..
gerenti korg faham punye....

next, Cerita 2 :-

serius aku rindu mase dulu2....
sme2 pegi mkn,sme2 outing,sme2 pusing padang....
seronok,wlpn bru knl....


x sangka tggl setaun je lg utk study....
i'll miss all of u....(sebak)
wlpn jarak memisahkn kita nanti, jgn lupakn aku ye...
terutamanya bila korg kawen..hehhee
kalo korg x jemput aku,aku crik korg sampai 7 keturunan...hahhaha
n remember i'll owez there for u friend....
insyaAllah.....

mesti yg study mcm aku ni fhm perasaan aku skrg..
bukn sng tau nk menghadapi perpisahan....
tp itulah kenyataannya.....

walau apa2 pun,hidup ni perlu dteruskan....

next week dh nk mula kuliah,
ujung bulan depan pulak dh mula praktikal...
semoga smuanya dipermudahkan dan berjalan dengan baik...
aminn...dengan izin Allah S.W.T.....





Tiada ulasan:

 
 

Designed By Blogs Gone Wild!