Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Khamis, 20 Disember 2012

walawehhh~~~~

selamat malam semuanya.....
korg pe kabar?harap sihat la hendaknya ye....
skrg tgh cuti, n bru skrg aku rajin nk tulis entri aku kt blog ni...
itupun cuti aku dh nk abes dh pun..hahaha
sebelum ni malas bebenor nk update blog....
hehhehe,biasala aku bukan kaki blogger...wlpn salu on9...

btw, taun 2012 dh nk sampai ke penhujung....
so apa azam korg utk taun depan?
aku pun ada azam,tp biarla aku simpan....
sbbnya xbaik hebah2kn..
takut nanti azam entah kemana,aku pulak ntah kemana....

hehhee....banyak benda jd sepanjang tahun ni..
ada yg pahit, ada yg manis....
wlpun begitu, ingtla satu pepatah yang baik dijadikan teladan yg buruk jadikan sempadan
(betul ke pepatah aku ni??? karang kalo kekawan aku bc post ni confirm aku kena sekeh sbb pepatah pun aku xtau...hahahhaha)
yg penting sentiasa ingt Allah S.W.T sentiasa ada bersama kita.....
everything happen for a reasons....dan sentiasalah berdoa kepada yang Maha Esa semoga dpermudahkn dalam segala urusan....

aku pn dh ketandusan idea nk tulis ape....
tp aku tetap nk kongsikn satu benda...
wlpn nmpk menunjuk cket aku ttp nk kongsikn kt korg... (x nak baca abaikan post ni ok... :-) )
sempena bufday aku taun ni,bnyk hadiah aku dpt..hehehe....
terutamanya dari org yg tersayang.....
paling best dpt dua kek dr abang...heheh....xsangka sgt2...
another hadiah dr kakak n abg ipar...dorg bagi sluar n kasut yg aku suka....hehhe...
n my other sisters bg aku manager chair.....
sungguh x ku sangka....hahhaha..akhirnya korg blikan jugak aku krusi ni ye,...tq sesangat..
lpas ni sudah tentu aku salu berangan jd manager..hahhahaa...

okay la korg,takat ni je la post kali ni....
xtau nk cita pe lagi,karang kalo citer panjang2 korg bosan pulak....hehhee..
assalamualaikum w.b.t.....selamat malam...

#waiting for a present from someone.....hurmmm....penantian satu penyiksaan...



Tiada ulasan:

 
 

Designed By Blogs Gone Wild!