Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sabtu, 22 Disember 2012

kero2 a.k.a mr froggy

hai korg~~~~selamat tgh malam~~~
hehhe....
sepanjang cuti ini lah kali pertama aku tido lewat...
salunya jam 11 aku dh merebahkn diri dh...hahhaha

sebelom aku tido,aku nk kongsi kebahgiaan cket kt korg...hehhe
nak tau x pe kebahgiaan tu??
angguk la kepala  tu kalo  nk tau....hehhe
taaadaaaa~~~~~~~


ini la present from someone tu..hahha..
mengada-ngada je aku ni kn...
happ sgt2 n terasa lawak la pulak bila dpt patung..hahhaha...
mana tak nye,umo dh banyak tp msh jugak bg patung...hahhah...
btw thanks to him n i really like n appreciate this gift...
ok la korg,mata aku dh kuyu dh ni...ngantok...
esok da family outing...so kena rehat cukup2...hehhe..
nyte2 n assalamualaikum w.b.t......


#mak n kakak aku sibuk tanya spa bagi present?BF ker?huhu...dgn selambanya mak aku berkata,'kalo BF ape slhnya,boleh kawen cepat...."
sabor je la..........

Tiada ulasan:

 
 

Designed By Blogs Gone Wild!